Om Renax Rengøring

Renax har med erhvervsrengøring som det grundlæggende serviceområde udviklet sig i samarbejde med vore kunder til at omfatte begrebet TOTAL SERVICE.

TOTAL SERVICE indebærer, at vi altid er parat til at stille kvalificerede medarbejdere til rådighed til netop den serviceopgave, De skal have udført.

Idégrundlag

Renax skal fundamentalt bygge på tillid, troværdighed og et personligt samarbejde med vore kunder.

Renax skal med erhvervsrengøring som den bærende serviceydelse løbende udvikle nye serviceområder i takt med vore kunders ønsker og behov.

Renax skal være kendt som en kvalitetsbevist serviceleverandør, hvor pris og kvalitet er nøje afstemt.

Renax skal løbende ekspandere ifølge vore virksomhedsplaner i et kontrolleret og velafbalanceret forhold med fokus på at fastholde nuværende kunder og medarbejdere.

Renax skal til stadighed være kendt som en moderne og miljøorienteret virksomhed.

Renax skal være en attraktiv arbejdsplads, der kan fastholde og tiltrække kvalificerede medarbejdere.

test

Organisationsforhold

Renax følger i alle forhold de gældende overenskomster for samtlige vore medarbejdergrupper.

Renax benytter kun underleverandører, der er medlem af de respektive faglige organisationer og stiller naturligvis krav om at de er i stand til at leve op til vore egne kvalitetskrav og øvrige normer.

Ejerskab og ledelse

Renax ejes 100% af den nuværende indehaver Henrik Lind.

Den daglige ledelse foretages ligeledes direkte af Henrik Lind i alle forhold.

Denne opbygning tilsikrer vore kunder en tæt og direkte kommunikation og opfølgning fra ledelsen. Alle beslutninger i relation til vore kunder kræver derfor kun én kontakt fra Deres side for at kunne iværksættes omgående.